مردی که ستاره بندرعباس شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 11 مرداد 1394
بازدید : 443
نویسنده : فــردیـن احـمدی

 

شاید من و تو مسافر آن هتل بودیم در آن شعله های آتش سوزان طبقه ۲ راه فراری نداشتیم ، ناگه از پیچ و خم پله مردی خود را به ما می رساند.

1780426-346x256

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز ، یکی  از هرمزگانی های ساکن اروپا  بعد از  مطلع  شدن  نحوه ی  جان  باختن  آتشفشان  فداکار  بندرعباسی  در  دل نوشته ای احساسات خود را  از  این  عمل  شایسته  بیان  کرد.

شاید من و تو  مسافر آن هتل بودیم  در آن شعله های اتش سوزان طبقه ۲ راه فراری نداشتیم ،  ناگه از پیچ و خم پله  مردی  خود را به ما می رساند ، دستمان گرفته با خود از پله ها به پایین  می برد وسط راه دیگر از نفس افتاده ایم جز دود هوایی نیست که تنفس کنیم ، به سرفه افتاده ، ناگه ماسکی بر روی بینی خود حس می کنم و هوای که دوباره  جان  می دهد ، او به ترتیب یک به یک  ما اکسیژن  می دهد به طبقه هم کف می رسیم  هوای تازه  به مشام ما می خورد او هنوز دست ما را رها نکرده ، دیگر  رمقی نیست ،زانویش شل می گردد ، روی زمین می نشیند ، گویا کره زمین دور سرش می چرخد ، چشمانش سیاهی می رود .

دودهای سیاه در ریه هایش کار خود را کرده بود او رفت تا ما زنده بمانیم ،جان داد ، تا ما جان ندهیم ، فکر نکرد ،که در خانه خانواده ای منتظرشن  ، می خواست خانواده ای نجات دهد ! ققنوس شد در اتش  هرمز هد هد شد و پر کشید به دیار سلیمان …

امروز شنبه روز وداع با  اوست در بندرعباس  شرمنده گشتم از سکوت  رسانه ها ، بی محلی به این فداکاریها  ، نه پیام وزیری ، نه داجویی  از خانواده و بچه های یتیمی ، امروز روز و داع با برکت جوذری است در بندر عباس امروز  روز ودای ما با ققنوس شهر  ما است امروز او را تنها نمی گذاریم. ما خود ، همه رسانه می شویم و تو را همراهی می کنیم.

امروز روز وداع با جوهری است ای بندرعباسی این اتش نشان فداکار شهرت را  تنها نگذار در روز  معراجش مراسم تشیع جنازه آتش نشان برکت جوذری ساعت ۱۶:۳۰ روز شنبه دهم مرداد ماه نود وچهار از منزل شهید به آدرس: الهیه جنوبی،پشت ورزشگاه خلیج فارس،کوچه آرمان پنج فردا تو را یکصدا  فریاد می زنیم امروز بندر عباس به پاس خدماتت  تو را فریاد میکند.





:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , آخرین اخبار حوادث , ,
:: برچسب‌ها: ستاره بندرعباس،آتشفشان فداکار بندرعباسی،ورزشگاه خلیج فارس،هتل هرمزبندرعباس ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1043
بازدید دیروز : 1076
بازدید هفته : 2610
بازدید ماه : 2554
بازدید کل : 127687
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com